Att beställa

Beställer gör man genom att fylla i uppgifterna som finns längst upp på startsidan. Då får jag ett mejl och sedan tar jag kontakt med köparen. Om det finns någon önskan om färger och modell
så kan allt diskuteras, i mån av tid kan jag göra fler av de som ev är slut eller om
man vill ha annan färg.

Saker som jag har sålt tidigare ligger också inne eftersom någon variant kan falla någon i smaken, kan
ev beställas med viss modifikation beroende på vilket material som finns
till hands.

Eftersom jag nyss har börjat så vet jag inte hur stor mängd som kommer
att säljas, eller hur mycket tid som går åt.

Ta gärna kontakt om ni har synpunkter.

Hälsar alla välkomna till min smyckebod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0